
publikováno: 9. 5. 2025,
- začíná v sobotu 17. 5. 09:00 - končí v
- Zdobín
Obec Zdobín vás zve na:
JARMARK LIDOVÝCH ŘEMESEL
sobota 17.5.2025
od 09:00 do 18:00 (o Zdobínské pouti)
vstupné 70,- Kč
kyvadlová doprava z Miletína a Třebihoště
více viz leták
Během června 2023 se na Skále konalo několik brigád.
Uklidila se požární nádrž, která se již v tuto chvíli napouští a chystá se na provoz o letních prázdninách.
Dále se přípravil provoz letního kina, opravily se lavičky a pověsilo se plátno.
Všem, kteří se účastnili brigád, velice děkujeme!
publikováno: 9. 5. 2025,
Obec Zdobín vás zve na:
JARMARK LIDOVÝCH ŘEMESEL
sobota 17.5.2025
od 09:00 do 18:00 (o Zdobínské pouti)
vstupné 70,- Kč
kyvadlová doprava z Miletína a Třebihoště
více viz leták
publikováno: 30. 4. 2025,
Městské informační centrum Dvůr Králové nad Labem vás zve na:
AKCE 05/2025
3.5. Legenda Aurea(PNG, 455 kB)
10.5. Malování na tašky(JPG, 176 kB)
11.5. Taneční workshop(JPG, 150 kB)
14.5. Dostaveníčko s kytarou(JPG, 422 kB)
17.5. Volejbal Libotov(JPG, 115 kB)
29.5. Ples seniorů(JPG, 239 kB)
30.5. Rodinný festiválek(JPG, 78 kB)
30.5. Vítání léta(PNG, 406 kB)
publikováno: 30. 4. 2025
Marius Pedersen a.s. nás požádal o zveřejnění informace:
"Dlouhodobě se potýkáme s reklamacemi poškozených nádob při svozu odpadů. Většina těchto reklamací však souvisí s nádobami, které nejsou v našem majetku nebo nejsou koupené přes naši společnost.
Ke svozu a výsypu se tak dostávají nádoby, které nejsou certifikované pro svoz odpadů, a proto k tomuto účelu vhodné. Dále se jedná o nádoby opravované či jinak upravené.
V těchto případech nemůžeme nést odpovědnost za škody na těchto nádobách.
Nákupu nádob naše společnost věnuje velkou pozornost, právě z pohledu kvality materiálů, aby dlouhodobě dokázaly sloužit účelům svozu odpadů.
S účinností od 1.5.2025 budeme omezovat opravu/náhradu nádob, které nesplňují parametry:
* Majetek společnosti Marius Pedersen a.s. – nádoby v pronájmu
* Nesplňují podmínky pro reklamaci – viz příloha postup při poškození nádoby
Garance bezplatné opravy, nebo výměny je z naší strany dva roky od uvedení do provozu, pouze u námi dodaných nádob.
Prosíme Vás tedy o zpřístupnění této informace Vašim občanům.
V případě nejasností se prosím obraťte na Vašeho obchodního zástupce.
Lucie Hladíková
mobil: +420 739 687 158
e-mail: lucie.hladikova@mariuspedersen.cz "
Jak postupovat při reklamaci poškozené nádoby:
Při reklamaci poškozené nádoby kontaktujte pracovníky naší firmy a to nejpozději do 3 pracovních dnů po svozu odpadu během kterého byla Vaše nádoba poškozena. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Reklamaci zašlete e – mailem nebo nahlaste telefonicky.
E - mailová adresa: mpna.dispecink@mariuspedersen.cz
Tel: 493 646 762
V zaslaném emailu nezapomeňte uvést:
• Jméno a příjmení
• adresu, na které se poškozená nádoba nachází
• objem nádoby a na jaký druh odpadu se nádoba využívá (komunál, papír, plast, bio)
• fotografie poškozené nádoby (foto celé nádoby, poškození)
• doklad prokazující stáří nádoby
• doklad o plnění normy EN ČSN 840
POSTUP viz příloha + sekce ODPADY
publikováno: 22. 4. 2025,
Vážení spoluobčané,
v příloze naleznente letáček na svoz objemného odpadu v tomto týdnu. Prosíme o dodržování stanovených pravidel.
Děkujeme
Obec Boháňka