![COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená](/www/cache/files-clanky-img-0304-1-1-1-370-230.jpg)
publikováno: 22. 7. 2024
- Petr Fejfar
- 8
Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení
obec Boháňka
Starosta
Milan Heligr
776 037 923
Místostarosta
Ing. Petr Fejfar
732 984 282
předseda: Jan Tóth
členové: Ondřej Málek, Ivana Křikavová
předseda: Miloslav Korbel
členové: Ladislav Jezbera, Ondřej Málek
předseda: Markéta Žabokrtská
členové: Martina Majerová, Miloslava Teplá
publikováno: 22. 7. 2024
Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení
obec Boháňka
publikováno: 18. 6. 2024
Krajský úřad Královéhradeckého kraje nám zaslal datovou schránkou návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025.
odkaz:Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025 - Doprava Královéhradeckého kraje (dopravakhk.cz)
Žádá nás o zpřístupnění návrhu jízdního řádu našim občanům a vyzývá nás k jeho
připomínkování. Připomínky za naši obec máme odeslat datovou schránkou jako
odpověď na tento dopis, a to nejpozději do 11. 07. 2024.
Žádáme tedy občany, kteří chtějí vznést připomínky aby tak učinili písemně na OÚ do 05.07.2024 abychom vaše připomínky mohli včas předat požadovanou formou.
V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních
přepravních potřeb, které nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto
parametrů:
- výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
- účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
- přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování
nebo pracovní doby),
- pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
- kolika osob se tato přepravní potřeba týká.
Díky znalosti těchto parametrů budeme moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti
posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci a jsme s pozdravem.
Ing. David Procházka
vedoucí oddělení dopravní obslužnosti
publikováno: 28. 5. 2024
Zrušení pokladny v úterý 04.06.2024.
Úřední hodiny od 18:00 zůstávají nezměněny.