Vítejte na stránkách obce Obec Boháňka.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Články

2023 2026
Léto se blíží - napouštění bazénů - info od VOS Jičín

Léto se blíží - napouštění bazénů - info od VOS Jičín

Vážení občané, níže info od VOS Jičín:

Bazénová sezóna startuje! Připomeňme si, jak šetřit vodu a předejít problémům

"Léto je za dveřmi a s ním přichází oblíbená koupací sezóna. Pokud patříte mezi majitele domácích bazénů, určitě už přemýšlíte, kdy a jak začít s napouštěním. Vodohospodářská a obchodní společnost a.s. touto cestou připomíná základní pravidla, která pomáhají zajistit, aby voda zůstala dostupná a kvalitní pro všechny obyvatele."


Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026 - výzva k připomínkování do 4.7.2025

Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026 - výzva k připomínkování do 4.7.2025

Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026


Vážení občané, na webu Veřejné dopravy Královéhradeckého kraje (www.dopravakhk.cz)  pro Vás zpřístupnili návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026, který sestavila Správa železnic na základě požadavků jednotlivých dopravců a objednatelů dopravy. Pro úplnost uvádíme, že objednatelem regionálních vlaků (osobní a spěšné vlaky) je přímo Královéhradecký kraj, objednatelem dálkových vlaků (rychlíky) je Ministerstvo dopravy.
Návrh jízdního řádu pro rok 2026 naleznete na našem webu v sekci Jízdní řády > Připravované změny v jízdních řádech, kde kliknete na odkaz Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026. Přímý odkaz: https://www.dopravakhk.cz/clanky-navrh-zeleznicniho-jizdniho-radu-pro-rok-2026.html.


Žádáme Vás o nahlédnutí na návrh jízdního řádu a vyzýváme Vás k jeho připomínkování. Připomínky za naši obec musíme kraji odeslat do datové schránky nejpozději do 9. 7. 2025.

Žádáme Vás tedy o doručení připomínek písemně na OÚ nejpozději do 04.07.2025 abychom zvládli odpověď sjednotit za celou obec. Připomínky prosíme písemně dle níže uvedených pravidel/parametrů.

V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních přepravních potřeb, které dle Vašeho názoru nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto parametrů:

•výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
•účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
•přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování nebo pracovní doby),
•pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
•kolika osob se tato přepravní potřeba týká.


Díky znalosti těchto parametrů budou moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci!

Uzavírka silničního provozu na silnici č.III/325352 od 19.05. do 30.06.2025 (Skála č.p.36)

Uzavírka silničního provozu na silnici č.III/325352 od 19.05. do 30.06.2025 (Skála č.p.36)

Rozhodnutí o povolení uzavírky

Částečná uzavírka silničního provozu na silnici č. III/325352 pro zřízení pracovního místa v obci Boháňka - místní část Skála, při provádění stavebních prací - stavba "IV-12-2025901 Skála č.p.36 - Obnova DS pro příp. MZ"

Termín částečné uzavírky:
19.05.2025 - 30.06.2025

Vzhledem k charakteru uzavírky není objízdná trasa stanovena.

Uzavírka neovlivní provoz autobusových linek, průjezd bude neuzavřenou částí komunikace zachován.

Na vozovce bude částečná uzavírka vždy jen v jednom jízdním pruhu. Pro bezpečný průjezd vozidel, linkových autobusů a vozidel IZS v neuzavřené části komunikace bude zachován jízdní pruh v minimální šíři 3 m. Obousměrný provoz bude v maximální možné míře umožněn.

Více informací přílohou.

Jak postupovat při poškození nádoby na odpad

Jak postupovat při poškození nádoby na odpad

Marius Pedersen a.s. nás požádal o zveřejnění informace:

"Dlouhodobě se potýkáme s reklamacemi poškozených nádob při svozu odpadů. Většina těchto reklamací však souvisí s nádobami, které nejsou v našem majetku nebo nejsou koupené přes naši společnost.

Ke svozu a výsypu se tak dostávají nádoby, které nejsou certifikované pro svoz odpadů, a proto k tomuto účelu vhodné. Dále se jedná o nádoby opravované či jinak upravené.

V těchto případech nemůžeme nést odpovědnost za škody na těchto nádobách.

Nákupu nádob naše společnost věnuje velkou pozornost, právě z pohledu kvality materiálů, aby dlouhodobě dokázaly sloužit účelům svozu odpadů.

S účinností od 1.5.2025 budeme omezovat opravu/náhradu nádob, které nesplňují parametry:

 * Majetek společnosti Marius Pedersen a.s. – nádoby v pronájmu

 * Nesplňují podmínky pro reklamaci – viz příloha postup  při poškození nádoby

Garance bezplatné opravy, nebo výměny je z naší strany dva roky od uvedení do provozu, pouze u námi dodaných nádob.

Prosíme Vás tedy o zpřístupnění této informace Vašim občanům.

V případě nejasností se prosím obraťte na Vašeho obchodního zástupce.

Lucie Hladíková

mobil: +420 739 687 158
e-mail: lucie.hladikova@mariuspedersen.cz "


Jak postupovat při reklamaci poškozené nádoby:
Při reklamaci poškozené nádoby kontaktujte pracovníky naší firmy a to nejpozději do 3 pracovních dnů po svozu odpadu během kterého byla Vaše nádoba poškozena. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Reklamaci zašlete e – mailem nebo nahlaste telefonicky.
E - mailová adresa: mpna.dispecink@mariuspedersen.cz
Tel: 493 646 762
V zaslaném emailu nezapomeňte uvést:
• Jméno a příjmení
• adresu, na které se poškozená nádoba nachází
• objem nádoby a na jaký druh odpadu se nádoba využívá (komunál, papír, plast, bio)
• fotografie poškozené nádoby (foto celé nádoby, poškození)
• doklad prokazující stáří nádoby
• doklad o plnění normy EN ČSN 840

POSTUP viz příloha + sekce ODPADY

ČT 24.04.2025 od 21 do 22 hod NEBUDE FUNGOVAT APLIKACE Bank ID od ČSOB (aplikace DoKapsy)

ČT 24.04.2025 od 21 do 22 hod NEBUDE FUNGOVAT APLIKACE Bank ID od ČSOB (aplikace DoKapsy)

Vážení spoluobčané,

dovoluji si Vás informovat, že ve čtvrtek 24. 4. 2025 od 21:00 do 22:00 nebudou služby Bank ID od ČSOB dostupné z důvodu plánované údržby.

Jinými slovy to znamená, že nebude funkční generování QR kódu pro vstup do obchodu.

Tuto informace najdete i v samotné aplikace DoKapsy.


Tuto informaci jsme získali od Československá obchodní banka, a. s. Děkujeme za pochopení!

Obec Boháňka

Obec Rohoznice - Záměr obce propachtovat nemovitý majetek - zařízený prostor restaurace

Obec Rohoznice - Záměr obce propachtovat nemovitý majetek - zařízený prostor restaurace

Obecní úřad v Rohoznici nás požádal o zveřejnění níže uvedeného záměru.

"Záměr obce propachtovat nemovitý majetek
- zařízený prostor restaurace
Obec Rohoznice zveřejňuje dle § 39 odst. 1) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, záměr propachtovat zařízený prostor restaurace v celkové výměře 400 m2 v přízemí a suterénu budovy č. p. 5, která je součástí pozemku parcely parc. č. stavební 10/1 – zastavěná plocha a nádvoří, zapsané na LV 10001, v obci Rohoznice a katastrálním území Rohoznice u Hořic, za účelem provozování hostinské činnosti a služeb veřejného stravování.
Základní podmínky pachtu:
- zajištění služeb veřejného stravování a pohostinství svým jménem a na svůj účet způsobem a v rozsahu svého oprávnění podle registrace a v souladu se závazky, které bude upravovat smlouva o pachtu
- zájemce připojí k nabídce: kopii živnostenského oprávnění nebo výpis z obchodního rejstříku, ze kterého bude vyplývat oprávnění k podnikání v oboru, výčet zkušeností z oboru, reference, podnikatelský záměr
- podpora při pořádání obecních akcí
- provádění základní údržby a úprav nutné pro provoz restaurace s ohledem na platné hygienické, požární a bezpečností předpisy
- zajištění údržby a úklidu na přilehlých pozemcích
- nepronajímat/nepropachtovat prostory třetí osobě
- veškerá média a služby související s pachtem (elektrická energie, plyn, vodné a stočné, odvoz odpadu apod.) je pachtýř povinen si zajistit sám na vlastní účet, přihlásit odběr energií na sebe a řádně hradit platby za odebrané energie a služby přímo dodavatelům
- další podmínky bude upravovat smlouva o pachtu.
Doba pachtu: na dobu určitou v trvání 1 roku, poté bude možné pacht prodloužit
Výše pachtu: 2000 Kč měsíčně.
Zájemci mohou nabídky podat e-mailem na ou.rohoznice@seznam.cz, datovou schránkou na ID: 7e4a6w6, osobně nebo poštou v zalepených obálkách na adresu Obecního úřadu v Rohoznici, Rohoznice 1, 507 71 Miletín, do 20.5.2025 do 12 hodin. Obálky budou označeny nápisem Pacht Restaurace Rohoznice.
O pachtýři rozhodne hlasování zastupitelstva obce Rohoznice na veřejném zasedání.
Restauraci bude možné předat od 1.6.2025 nebo dle dohody.
Prohlídka prostor je možná po předchozí dohodě.
V budově restaurace č.p. 5 se nachází společenský sál a obecní byt, který je možné provozovateli restaurace po dohodě pronajmout.
V Rohoznici dne 31.3.2025
Miloš Nosek starosta obce"

publikováno: 1. 9. 2020 20:47, Jan Mácha

Novinky z obce a Volného času

Léto se blíží - napouštění bazénů - info od VOS Jičín

publikováno: 13. 6. 2025

  • Lucie Kubátová
  • 7

Vážení občané, níže info od VOS Jičín:

Bazénová sezóna startuje! Připomeňme si, jak šetřit vodu a předejít problémům

"Léto je za dveřmi a s ním přichází oblíbená koupací sezóna. Pokud patříte mezi majitele domácích bazénů, určitě už přemýšlíte, kdy a jak začít s napouštěním. Vodohospodářská a obchodní společnost a.s. touto cestou připomíná základní pravidla, která pomáhají zajistit, aby voda zůstala dostupná a kvalitní pro všechny obyvatele."