![COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená](/www/cache/files-clanky-img-0304-1-1-1-370-230.jpg)
publikováno: 22. 7. 2024
- Petr Fejfar
- 8
Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení
obec Boháňka
Na Obecním úřadě Boháňka je zprovozněna služba pro občany. Czech POINT, je projektem, který by měl zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan - veřejná správa.
Na pracovištích označených logem Czech POINT lze od ledna 2009 získat ověřené výstupy z inforamčních systému veřešjné správy (ISVS), a to z :
Ověřením výstupu se rozumí ověření té skutečnosti, že listina vznikla převedením výstupu z ISVS z elektronické do listinné podoby. Ověření se provádí ověřovací doložkou.
Občan musí znát základní údaje o subjektu, ke kterému chce získat ověřený výstup. Pro získání výstupů z rejstříků musí žadatel udat jednoznačné identifikátory. Na jejich základě je možné ověřený výstup vydat. Ověřující úřad může podle svých možností pomoci žadateli s vyhledáním identifikátorů pomocí běžně dostupných webových rozhraní jednotlivých registrů.
Registr živnostenského podnikání identifikátor: IČ
Obchodní rejstřík identifikátor: IČ
Katastr nemovitostí:
Rejstřík trestů: žadatel musí mít platný doklad totožnosti a musí mít přiděleno rodné číslo
Bodový systém: žadatel musí mít platný doklad totožnosti
Služba Czech POINT není určená k nahlížení do registrů, ale poouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného registru. Tento ověřený výstup se stává veřejnou listinou. Před jeho zhotovením je žadatel seznámen s počtem stran výpisu a s jeho cenou. Po zaplacení mu bude výpis vydán. Součástí výpisu je "ověřovací doložka", která z něho činí veřejnou listinu.
Ověřovací doložka se nezpoplatňuje ani v případě, že je vyhotovena na zvlášním listu a předepsaným způsobem k ověřenému výstupu připojena. Ověřovací doložka plní pouze funkci ověřovacího prostředku, jedná se pouze o ujištění, že k převodu obsahu výpisu do ověřeného výstupu došlo předepsaným způsobem a kdo za tento převod odpovídá. Z tohoto účelu ověřovací doložky je zřejmé, že se nejedná o část výpisu, která by měla být zpoplatňována.
Platba probíhá v hotovosti na pracovišti Czech POINT. Za vydání ověřeného výstupu z informačního systému veřejné správy se vybírá správní poplatek takto:
Registr živnostenstého podnikání 100,- Kč za první stránku a 50,- Kč za další i započatou stránku
Obchodní rejstřík 100,- Kč za první stránku a 50,- Kč za další i započatou stránku
Katastr nemovitostí 100,- Kč za první stránku a 50,- Kč za další i započatou stránku
Bodový systém 50,- Kč za výpis z bodového systému
Více informací o projektu CzechPOINT naleznete na: https://www.czechpoint.cz
publikováno: 22. 7. 2024
Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení
obec Boháňka
publikováno: 18. 6. 2024
Krajský úřad Královéhradeckého kraje nám zaslal datovou schránkou návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025.
odkaz:Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025 - Doprava Královéhradeckého kraje (dopravakhk.cz)
Žádá nás o zpřístupnění návrhu jízdního řádu našim občanům a vyzývá nás k jeho
připomínkování. Připomínky za naši obec máme odeslat datovou schránkou jako
odpověď na tento dopis, a to nejpozději do 11. 07. 2024.
Žádáme tedy občany, kteří chtějí vznést připomínky aby tak učinili písemně na OÚ do 05.07.2024 abychom vaše připomínky mohli včas předat požadovanou formou.
V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních
přepravních potřeb, které nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto
parametrů:
- výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
- účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
- přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování
nebo pracovní doby),
- pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
- kolika osob se tato přepravní potřeba týká.
Díky znalosti těchto parametrů budeme moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti
posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci a jsme s pozdravem.
Ing. David Procházka
vedoucí oddělení dopravní obslužnosti
publikováno: 28. 5. 2024
Zrušení pokladny v úterý 04.06.2024.
Úřední hodiny od 18:00 zůstávají nezměněny.