publikováno: 30. 4. 2025
- Lucie Kubátová
- 11
Marius Pedersen a.s. nás požádal o zveřejnění informace:
"Dlouhodobě se potýkáme s reklamacemi poškozených nádob při svozu odpadů. Většina těchto reklamací však souvisí s nádobami, které nejsou v našem majetku nebo nejsou koupené přes naši společnost.
Ke svozu a výsypu se tak dostávají nádoby, které nejsou certifikované pro svoz odpadů, a proto k tomuto účelu vhodné. Dále se jedná o nádoby opravované či jinak upravené.
V těchto případech nemůžeme nést odpovědnost za škody na těchto nádobách.
Nákupu nádob naše společnost věnuje velkou pozornost, právě z pohledu kvality materiálů, aby dlouhodobě dokázaly sloužit účelům svozu odpadů.
S účinností od 1.5.2025 budeme omezovat opravu/náhradu nádob, které nesplňují parametry:
* Majetek společnosti Marius Pedersen a.s. – nádoby v pronájmu
* Nesplňují podmínky pro reklamaci – viz příloha postup při poškození nádoby
Garance bezplatné opravy, nebo výměny je z naší strany dva roky od uvedení do provozu, pouze u námi dodaných nádob.
Prosíme Vás tedy o zpřístupnění této informace Vašim občanům.
V případě nejasností se prosím obraťte na Vašeho obchodního zástupce.
Lucie Hladíková
mobil: +420 739 687 158
e-mail: lucie.hladikova@mariuspedersen.cz "
Jak postupovat při reklamaci poškozené nádoby:
Při reklamaci poškozené nádoby kontaktujte pracovníky naší firmy a to nejpozději do 3 pracovních dnů po svozu odpadu během kterého byla Vaše nádoba poškozena. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Reklamaci zašlete e – mailem nebo nahlaste telefonicky.
E - mailová adresa: mpna.dispecink@mariuspedersen.cz
Tel: 493 646 762
V zaslaném emailu nezapomeňte uvést:
• Jméno a příjmení
• adresu, na které se poškozená nádoba nachází
• objem nádoby a na jaký druh odpadu se nádoba využívá (komunál, papír, plast, bio)
• fotografie poškozené nádoby (foto celé nádoby, poškození)
• doklad prokazující stáří nádoby
• doklad o plnění normy EN ČSN 840
POSTUP viz příloha + sekce ODPADY