![COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená](/www/cache/files-clanky-img-0304-1-1-1-370-230.jpg)
publikováno: 22. 7. 2024
- Petr Fejfar
- 8
Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení
obec Boháňka
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Obec Boháňka
Obec Boháňka jako základní územně samosprávný celek je založena na základě zákona č. 367/1990 Sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.
Základním právním předpisem pro činnost obcí je zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů.
Nadřízeným správním orgánem v přenesené působnosti jsou příslušné správní úřady dle dané agendy.
V samostatné působnosti je dozorovým, kontrolním a metodickým orgánem Ministerstvo vnitra ČR.
Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo.
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice
4.3 Úřední hodiny
Úterý 18:00 - 20:00
4.4 Telefonní čísla
úřad: +420 493 696 526
starosta: +420 602 564 997
místostarosta: +420 732 984 282
4.5 Adresa internetové stránky
www.bohanka.cz
4.6 Adresa podatelny
Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice
Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
4.7 Adresa e-podatelny
Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:
- zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny ou@bohanka.cz
- osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.
4.8 Datová schránka
Datová schránka: vcrb4yt
- bezhotovostně na číslo účtu:
Komerční banka, a.s.
10028541/0100
- v hotovosti v kanceláři OÚ
00271357
Obec nemá daňové identifikační číslo
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Všechny dokumenty lza nalézt v sekci úřad - úřední deska.
Obecní vyhlášky a předpisy jsou umístěny v sekci úřad - obecní vyhlášky
8.2 Rozpočet
Rozpočty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočty.
Závěrečné účty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - závěrečný účet.
Postup pro získání informací naleznete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.
Způsob pro podání žádosti
1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách.
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.
2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice
b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úřeních hodinách v pondělí 18:00 - 19:00
c) Přes elektronickou podatelnu na email ou@bohanka.cz
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.
Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
11.2 Vydané právní předpisy
Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky.
Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
K dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata
13.1 Vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.
Výroční zpráva obce je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
publikováno: 22. 7. 2024
Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení
obec Boháňka
publikováno: 18. 6. 2024
Krajský úřad Královéhradeckého kraje nám zaslal datovou schránkou návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025.
odkaz:Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025 - Doprava Královéhradeckého kraje (dopravakhk.cz)
Žádá nás o zpřístupnění návrhu jízdního řádu našim občanům a vyzývá nás k jeho
připomínkování. Připomínky za naši obec máme odeslat datovou schránkou jako
odpověď na tento dopis, a to nejpozději do 11. 07. 2024.
Žádáme tedy občany, kteří chtějí vznést připomínky aby tak učinili písemně na OÚ do 05.07.2024 abychom vaše připomínky mohli včas předat požadovanou formou.
V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních
přepravních potřeb, které nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto
parametrů:
- výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
- účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
- přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování
nebo pracovní doby),
- pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
- kolika osob se tato přepravní potřeba týká.
Díky znalosti těchto parametrů budeme moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti
posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci a jsme s pozdravem.
Ing. David Procházka
vedoucí oddělení dopravní obslužnosti
publikováno: 28. 5. 2024
Zrušení pokladny v úterý 04.06.2024.
Úřední hodiny od 18:00 zůstávají nezměněny.