Vítejte na stránkách obce Obec Boháňka.
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete změnit pomocí nastavení cookie.
Nastavení zobrazení

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Obec Boháňka

2. Důvod a způsob založení

Obec Boháňka jako základní územně samosprávný celek je založena na základě zákona č. 367/1990 Sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán. 

Základním právním předpisem pro činnost obcí je zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů.

Nadřízeným správním orgánem v přenesené působnosti jsou příslušné správní úřady dle dané agendy. 

V samostatné působnosti je dozorovým, kontrolním a metodickým orgánem Ministerstvo vnitra ČR.

3. Organizační struktura

Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo.

4. Kontaktní spojení


4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice

4.3 Úřední hodiny

Úterý 18:00 - 20:00

4.4 Telefonní čísla

úřad:                     +420 493 696 526
starosta:              +420 602 564 997 
místostarosta:    +420 732 984 282

4.5 Adresa internetové stránky

www.bohanka.cz


4.6 Adresa podatelny

Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice

Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

4.7 Adresa e-podatelny

Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby: 

- zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny ou@bohanka.cz

- osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání. 


4.8 Datová schránka

Datová schránka: vcrb4yt

5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu

- bezhotovostně na číslo účtu:

Komerční banka, a.s.

10028541/0100

- v hotovosti v kanceláři OÚ

6. IČ

00271357

7. DIČ

Obec nemá daňové identifikační číslo

8. Dokumenty

8.1  Seznamy hlavních dokumentů

Všechny dokumenty lza nalézt v sekci úřad - úřední deska.

Obecní vyhlášky a předpisy jsou umístěny v sekci úřad - obecní vyhlášky

8.2 Rozpočet

Rozpočty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočty.

Závěrečné účty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - závěrečný účet.

9. Žádosti o informace

Postup pro získání informací naleznete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

10. Příjem podání a podnětů

Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.


Způsob pro podání žádosti

1. ústně

Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách. 

Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.

2. písemně

a) Poštou na adrese:

Obecní úřad Boháňka
Boháňka 27
508 01 Hořice

b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úřeních hodinách v pondělí 18:00 - 19:00 

c) Přes elektronickou podatelnu na email ou@bohanka.cz

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.

Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.

Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.

Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/

11.2 Vydané právní předpisy

Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky. 

Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě. 

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

K dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata

13. Licenční smlouvy

13.1 Vzory licenčních smluv

13.2 Výhradní licence

Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.

14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.

Výroční zpráva obce je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

publikováno: 14. 11. 2020 22:48, Jan Mácha

Novinky z úřad

COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená

publikováno: 22. 7. 2024

  • Petr Fejfar
  • 8

Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení

obec Boháňka

Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025

publikováno: 18. 6. 2024

  • Lucie Kubátová
  • 40

Krajský úřad Královéhradeckého kraje nám zaslal datovou schránkou návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025.

odkaz:Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025 - Doprava Královéhradeckého kraje (dopravakhk.cz)

Žádá nás o zpřístupnění návrhu jízdního řádu našim občanům a vyzývá nás k jeho
připomínkování. Připomínky za naši obec máme odeslat datovou schránkou jako
odpověď na tento dopis, a to nejpozději do 11. 07. 2024.

Žádáme tedy občany, kteří chtějí vznést připomínky aby tak učinili písemně na OÚ do 05.07.2024 abychom vaše připomínky mohli včas předat požadovanou formou.

V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních
přepravních potřeb, které nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto
parametrů:
- výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
- účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
- přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování
nebo pracovní doby),
- pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
- kolika osob se tato přepravní potřeba týká.

Díky znalosti těchto parametrů budeme moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti
posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci a jsme s pozdravem.
Ing. David Procházka
vedoucí oddělení dopravní obslužnosti

publikováno: 28. 5. 2024

  • Lucie Kubátová
  • 171

Zrušení pokladny v úterý 04.06.2024.
Úřední hodiny od 18:00 zůstávají nezměněny.

publikováno: 6. 5. 2024

  • Petr Fejfar
  • 79

Obchod na Boháňce  bude celý týden zavřený z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení.