Vítejte na stránkách obce Obec Boháňka.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Jak postupovat při poškození nádoby na odpad

  • Lucie Kubátová
  • 67

Marius Pedersen a.s. nás požádal o zveřejnění informace:

"Dlouhodobě se potýkáme s reklamacemi poškozených nádob při svozu odpadů. Většina těchto reklamací však souvisí s nádobami, které nejsou v našem majetku nebo nejsou koupené přes naši společnost.

Ke svozu a výsypu se tak dostávají nádoby, které nejsou certifikované pro svoz odpadů, a proto k tomuto účelu vhodné. Dále se jedná o nádoby opravované či jinak upravené.

V těchto případech nemůžeme nést odpovědnost za škody na těchto nádobách.

Nákupu nádob naše společnost věnuje velkou pozornost, právě z pohledu kvality materiálů, aby dlouhodobě dokázaly sloužit účelům svozu odpadů.

S účinností od 1.5.2025 budeme omezovat opravu/náhradu nádob, které nesplňují parametry:

 * Majetek společnosti Marius Pedersen a.s. – nádoby v pronájmu

 * Nesplňují podmínky pro reklamaci – viz příloha postup  při poškození nádoby

Garance bezplatné opravy, nebo výměny je z naší strany dva roky od uvedení do provozu, pouze u námi dodaných nádob.

Prosíme Vás tedy o zpřístupnění této informace Vašim občanům.

V případě nejasností se prosím obraťte na Vašeho obchodního zástupce.

Lucie Hladíková

mobil: +420 739 687 158
e-mail: lucie.hladikova@mariuspedersen.cz "


Jak postupovat při reklamaci poškozené nádoby:
Při reklamaci poškozené nádoby kontaktujte pracovníky naší firmy a to nejpozději do 3 pracovních dnů po svozu odpadu během kterého byla Vaše nádoba poškozena. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Reklamaci zašlete e – mailem nebo nahlaste telefonicky.
E - mailová adresa: mpna.dispecink@mariuspedersen.cz
Tel: 493 646 762
V zaslaném emailu nezapomeňte uvést:
• Jméno a příjmení
• adresu, na které se poškozená nádoba nachází
• objem nádoby a na jaký druh odpadu se nádoba využívá (komunál, papír, plast, bio)
• fotografie poškozené nádoby (foto celé nádoby, poškození)
• doklad prokazující stáří nádoby
• doklad o plnění normy EN ČSN 840

POSTUP viz příloha + sekce ODPADY

Novinky z obce, Boháňky, Chloumku, Skály a Votuz

Léto se blíží - napouštění bazénů - info od VOS Jičín

publikováno: 13. 6. 2025

  • Lucie Kubátová
  • 10

Vážení občané, níže info od VOS Jičín:

Bazénová sezóna startuje! Připomeňme si, jak šetřit vodu a předejít problémům

"Léto je za dveřmi a s ním přichází oblíbená koupací sezóna. Pokud patříte mezi majitele domácích bazénů, určitě už přemýšlíte, kdy a jak začít s napouštěním. Vodohospodářská a obchodní společnost a.s. touto cestou připomíná základní pravidla, která pomáhají zajistit, aby voda zůstala dostupná a kvalitní pro všechny obyvatele."


Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026 - výzva k připomínkování do 4.7.2025

publikováno: 13. 6. 2025

  • Lucie Kubátová
  • 5

Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026


Vážení občané, na webu Veřejné dopravy Královéhradeckého kraje (www.dopravakhk.cz)  pro Vás zpřístupnili návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026, který sestavila Správa železnic na základě požadavků jednotlivých dopravců a objednatelů dopravy. Pro úplnost uvádíme, že objednatelem regionálních vlaků (osobní a spěšné vlaky) je přímo Královéhradecký kraj, objednatelem dálkových vlaků (rychlíky) je Ministerstvo dopravy.
Návrh jízdního řádu pro rok 2026 naleznete na našem webu v sekci Jízdní řády > Připravované změny v jízdních řádech, kde kliknete na odkaz Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2026. Přímý odkaz: https://www.dopravakhk.cz/clanky-navrh-zeleznicniho-jizdniho-radu-pro-rok-2026.html.


Žádáme Vás o nahlédnutí na návrh jízdního řádu a vyzýváme Vás k jeho připomínkování. Připomínky za naši obec musíme kraji odeslat do datové schránky nejpozději do 9. 7. 2025.

Žádáme Vás tedy o doručení připomínek písemně na OÚ nejpozději do 04.07.2025 abychom zvládli odpověď sjednotit za celou obec. Připomínky prosíme písemně dle níže uvedených pravidel/parametrů.

V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních přepravních potřeb, které dle Vašeho názoru nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto parametrů:

•výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
•účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
•přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování nebo pracovní doby),
•pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
•kolika osob se tato přepravní potřeba týká.


Díky znalosti těchto parametrů budou moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci!