Vítejte na stránkách obce Obec Boháňka.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Materiální sbírka pro povodněmi zasažené obce

  • Lucie Kubátová
  • 187

Obec Boháňka organizuje materiální sbírku pomoci pro postižené obce.

Děkujeme za Vaši pomoc!
Starosta obce Boháňka


PŘEJÍMKA VĚCÍ PROBĚHNE V KULTURNÍM DOMĚ SKÁLA

Pátek 19-21hod.

Sobota a neděle 9-11hod.

Pondělí 17-19hod.


CO JE POTŘEBA:

Potřeba jsou dobře zabalené věci, vhodné k přepravě na korbě auta.

 

  • Pracovní nářadí, lopaty, košťata, hrabla, kolečka, kbelíky.
  • Úklidové prostředky, hadry, kbelíky, stěrky, silné pytle.
  • Rukavice pracovní, gumové, holínky, ochr. brýle, atp.
  • Chemie, savo, chloramin, úklidová chemie, dezinfekce prostor
  • Léky, Ibalgin, paralen, černé uhlí, dezinfekce těla, atp.
  • Osobní hygiena, toaletní papír, mýdla, krémy na ruce, ručníky, papírové kapesníky, vlhčené ubrousky, vlhčený toaletní papír.
  • Plynová topidla, zapalovače, pepo, čerpadla, atp.
  • Nové pracovní oblečení, ponožky, gumáky
  • Balená neperlivá a neochucená pitná voda - celá balení!
  • Trvanlivé potraviny a polévky, hotová jídla (delší trvanlivost)
  • Skládací postele, matrace, atp.
  • Pro firmy: Funkční wapky, centrály, kabely, hadice, vysoušeče


Vše, co lze použít při úklidu po povodni a záplavě !!


Více informací či domluva jiného termínu dodání pomoci:  M. Korbel Tel. 608 30 48 48

Novinky z úřad, obce, Volného času, Boháňky, Chloumku, Skály a Votuz

Odpady

publikováno: 30. 4. 2025

INFO K ODPADŮM
Svoz TKO bude probíhat každé pondělí - sudý týden.
V kalendáři jsou označená žlutá pole.
Kalendář v tištěné podobě obdržíte v ůřední dny na OÚ
Prosíme občany o kvalitní třídění plastu, zmenšení objemu PET lahví a papírových krabic.

Lis na PET lahve
Zmačkaná PET lahev zabere 4-5x méně místa než nezmačkaná to znamená, že budeme hradit  o 3-4 svozy méně !!
Vozit vzduch je velmi drahé a zbytečnou nevytíženou dopravu zaplatíme z našich peněz !!

* Rostlinný olej ze smažení odkládejte v dobře zavřených průhledných PET lahvích v den svozu na vaši popelnici.

* Svoz velkoobjemového odpadu pro trvale žijící občany je objednán na jaro.

* Svoz nebezpečného odpadu pro trvale žijící občany bude jako každý rok zajištěn - info bude na vývěskách, úřední desce, prostřednictvím e-mailů a od zastupitelů.

PŘEKLADIŠTĚ BIOODPADU A DROBNÉ SUTI - SLEDOVANÝ PROSTOR !!
* Bioodpad  - pro tento účel je zřízeno oplocené překladiště bioodpadu a drobné suti v obci Skála. Klíče mají zastupitelé.
                      Na překladišti bioodpadu a drobné suti je PŘÍSNĚ zakázáno odkládat jakýkoli jiný odpad a materiál než vyjmenovaný.
                      Pokud si nebudete jisti jak s odpadem naložit kontaktujte nás.

V případě zjištění odložení jiného materiálu či odpadu než pro který je skládka určena budeme nuceni postupovat v souladu se zákonem o odpadech nekompromisně a přestupek předat k řešení do správního řízení !!

Jak postupovat při poškození nádoby na odpad

publikováno: 30. 4. 2025

  • Lucie Kubátová
  • 14

Marius Pedersen a.s. nás požádal o zveřejnění informace:

"Dlouhodobě se potýkáme s reklamacemi poškozených nádob při svozu odpadů. Většina těchto reklamací však souvisí s nádobami, které nejsou v našem majetku nebo nejsou koupené přes naši společnost.

Ke svozu a výsypu se tak dostávají nádoby, které nejsou certifikované pro svoz odpadů, a proto k tomuto účelu vhodné. Dále se jedná o nádoby opravované či jinak upravené.

V těchto případech nemůžeme nést odpovědnost za škody na těchto nádobách.

Nákupu nádob naše společnost věnuje velkou pozornost, právě z pohledu kvality materiálů, aby dlouhodobě dokázaly sloužit účelům svozu odpadů.

S účinností od 1.5.2025 budeme omezovat opravu/náhradu nádob, které nesplňují parametry:

 * Majetek společnosti Marius Pedersen a.s. – nádoby v pronájmu

 * Nesplňují podmínky pro reklamaci – viz příloha postup  při poškození nádoby

Garance bezplatné opravy, nebo výměny je z naší strany dva roky od uvedení do provozu, pouze u námi dodaných nádob.

Prosíme Vás tedy o zpřístupnění této informace Vašim občanům.

V případě nejasností se prosím obraťte na Vašeho obchodního zástupce.

Lucie Hladíková

mobil: +420 739 687 158
e-mail: lucie.hladikova@mariuspedersen.cz "


Jak postupovat při reklamaci poškozené nádoby:
Při reklamaci poškozené nádoby kontaktujte pracovníky naší firmy a to nejpozději do 3 pracovních dnů po svozu odpadu během kterého byla Vaše nádoba poškozena. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Reklamaci zašlete e – mailem nebo nahlaste telefonicky.
E - mailová adresa: mpna.dispecink@mariuspedersen.cz
Tel: 493 646 762
V zaslaném emailu nezapomeňte uvést:
• Jméno a příjmení
• adresu, na které se poškozená nádoba nachází
• objem nádoby a na jaký druh odpadu se nádoba využívá (komunál, papír, plast, bio)
• fotografie poškozené nádoby (foto celé nádoby, poškození)
• doklad prokazující stáří nádoby
• doklad o plnění normy EN ČSN 840

POSTUP viz příloha + sekce ODPADY

Objemný odpad

publikováno: 22. 4. 2025,

  • začíná v úterý 22. 4. 18:00 končí ve čtvrtek 24. 4. 20:00
  • Vedle Naší Špajzky

Vážení spoluobčané, 

v příloze naleznente letáček na svoz objemného odpadu v tomto týdnu. Prosíme o dodržování stanovených pravidel.

Děkujeme

Obec Boháňka

)